Allt till salu inom "peavey 5150"

Sortering:
peavey 5150
Höör
Igår

peavey 5150 Visa liknande

10 000 kr
Blocket.se
Peavey 5150
Kungälv
2 månader

Peavey 5150 Visa liknande

12 000 kr
Blocket.se
Peavey 6505MH
2 månader

Peavey 6505MH Visa liknande

4 500 kr
Blocket.se
peavey 5150 II
Varberg
2 månader

peavey 5150 II Visa liknande

9 000 kr
Blocket.se

Tidigare annonser till salu

Gitarr  ·  Västerbottens län

Dean DFH och Peavey 5150

Togs bort för 13 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Hej svejs. Dags att sälja av lite prylar till förmån för lite annat skoj. Gitarren är en Dean DFH i så gott som nyskick. Ta en titt på www.deanguitars.com så hittar ni all info ang. gitarren där. Sedan är det också en Peavey 5150 som hade tänkts att säljas. Den är hel och fin och låter gudomligt. Jag hade tänkt 8000kr för gitarren och 8000kr för toppen. En frän grej är också att ta allt för 14000... /Tomas
8 000 kr
Diskant.se
Musikinstrument  ·  Vilhelmina

Dean DFH och Peavey 5150

Togs bort för 13 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Hej svejs. Dags att sälja av lite prylar till förmån för lite annat skoj. Gitarren är en Dean DFH i så gott som nyskick. Ta en titt på www.deanguitars.com så hittar ni all info ang. gitarren där. Sedan är det också en Peavey 5150 som hade tänkts att säljas. Den är hel och fin och låter gudomligt.(Såld) Jag hade tänkt 8000kr för gitarren och 8000kr för toppen. En frän grej är också att ta allt för 14000... Hör av dig så får vi prata lite. /Tomas
8 000 kr
Blocket.se

Peavey 5150 212 combo EVH

Togs bort för 13 år sedan - Till försäljning i 7 dagar
Peavey 5150 212 combo EVH 60 Watts RMS Två 12" Sheffield 1200 element Fem 12AX7 preamp rör Två 6L6GC power tubes HI och LO Gain Inputs 2 channel preamp PRE och POST gain kontroller på båda kanalerna Bright & Crunch Switch 3-band EQ Presence och Resonance kontroller Post-EQ effects loop Preamp output Footswitch inkluderas fungerar utmärkt, och är i grymt skick. den blåser ut dina fönster om du så vill. Jag kan tänka mig att byta mot Musicman Top+låda
7 000 kr
Diskant.se
Tillbehör och förstärkare  ·  Värmlands län

Peavey 5150 MkI Blockletter + Marshall 4x12 + TS9

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Säljer min Peavey 5150 MkI Blockletter, helst tillsammans med min Marshall 4x12 och Ibanez Tube Screamer TS9. Vet ej modell på Marshall lådan men det är en äldre modell. Har två Celestion Vintage 30 element och två original element. Lite sliten i tolex'en och på framsidan men inget som stör. Allt tillsammans låter grymt bra. Pris för allt: 10'000:- Om Du bara är intresserad av toppen, lägg gärna ett bud. Säljer helst inget separat förrens toppen är såld. Vid intresse kan bilder ordnas.
10 000 kr
Diskant.se
Musikinstrument  ·  Hagfors

Peavey 5150 + Marshall 4x12 + TS9

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Säljer min Peavey 5150 MkI Blockletter, detta är den första modellen av vad som nu heter 6505 , helst tillsammans med min Marshall 4x12 och Ibanez Tube Screamer TS9. Vet ej modell på Marshall lådan men det är en äldre modell. Har två Celestion Vintage 30 element och två original element. Lite sliten i tolex'en och på framsidan men inget som stör. Allt tillsammans låter grymt bra. Pris för allt: 8'000:- Om Du bara är intresserad av toppen, lägg gärna ett bud. Säljer helst inget separat förrens toppen är såld.
8 000 kr
Blocket.se

Hittar du inte det du söker?

Prova någon av dessa sökord
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj