Bose Cinemate GS Visa liknande

1 800 kr
Blocket.se

Tidigare annonser till salu

Digitalt trumset med tillbehör

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Hej! Nu är det dags för mig att sälja mitt digitala trumset med mera. Trumsetet fungerar väldigt bra och allting är bra bevarat. Trumsetet är utmärkt för dig som ska köpa ditt första digitala trumset och även för dig som vill använda trumsetet för inspelning och mixtring. I trumsetets dator finns 50 st förprogrammerade trumset, trumlektioner och bpm-räknare. Du kan koppla trumsetets dator till mp3-spelare/Ipod, till din dator och till ljudkort, på så sätt kan du spela trummor till vilken låt som helst från din musik-spelare eller dator. Allt ingår som finns med på bilderna förutom JVC hörlurarna som ni får betala ett extra pris på 500kr(original pris 800kr). Detta ingår: -Digitalt trumset: Big Beat DD5 -Manual och instruktioner. -3st par stockar i olika storlekar -Ljudkabel för koppling till dator/musik-spelare -2st guldkopplingar, bra kvalitet(vet inte vad det egentligen heter) -Tama pall, så gott som ny. Om ni har frågor eller fundering kontaktar ni mig via e-post eller ringer mig. Hälsningar från Victor Dannetun
3 500 kr
Blocket.se
Trummor och slagverk  ·  Blekinge län

Fynda julklappar Digitalt Trumset

Togs bort för 11 år sedan - Till försäljning i 13 dagar
Digitalt Trumset, Big Beat DD5: Trumsetet är av hög kvalitet! Det har många inställningsmöjligheter där man kan andra trumljud och program. Går att koppla in tex IPod / IPhone och trumma till din favorit musik! Pris 2200kr Guitar Hero 5: Band kit: I det ingår ett trumset, en gitarr, en mick och spelskivan. Gitarren kan man även spela som bas. Det är till Xbox 360. Man kan spela online med andra om man har Xbox live. Pris 400:-
400 kr
Blocket.se

Digitalt trummset

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 2 dagar
Digitalt trummset Big Beat DD5 säljes
2 200 kr
Blocket.se
Trummor och slagverk  ·  Stockholm

Billigt och bra digitalt trumset Big Beat DD5

Digitalt trumset Big Beat DD5 (nypris 4.595:-) samt trumpall och hörlurar (nypris 795:-) är allt du behöver för att komma igång med spelandet. Ett riktigt kul set. Finns på Södermalm för avhämtning.
3 000 kr
Blocket.se
Trummor och slagverk  ·  Sollentuna

Digitala Trummor

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 4 dagar
Ska nu sälja mitt Big Beat DD5 trumset pga. platsbrist. Har använt det mest till demo-inspelningar. Det ingår en extra baskaggepedal och ett mesh-head till pukorna. Fungerar bra att spela in trummorna på datorn via MIDI eller koppla trummornas output direkt till datorn.
3 700 kr
Blocket.se
topwave