Sökresultat för: ”

avgassystem volvo v70 t5 säljes

Tidigare utannonserade

Tjena ska nu sälja min v70 t5 -97, har nu insett att jag inte har någon större nytta av den. Den är väldigt fin, går bra i motor och växellåda, inga missljud. sitter 3 tums avgassystem på efter katalysatorn. sänkt med lesjöfors fjädrar. 18" fälgar med nya sommardäck hyffsade vinterdäck på plåtfälg Nybes och skattad! Seriösa ringer! ring efter 16.00 på vardagar, annars går det bra när som helst
Säljer nu min bil pga nybilsköp. Fint skick men har endel skönhetsfläckar tyvärr. Nytt & förbättrat. * Tonade rutor bak * Sport avgassystem av märket Simons, 2,5" * Xenon helljus * V70 bakljus * Kamrems byte vid 21xxx mil * Bromsskivor och belägg, Maj -11 * Kupéfläkt, December -10 * Nyrenoverad motor - packningar, Mars -11 Defekter. * Vindrutetorkare bak avsliten * AC behöver fyllas på * Solblekta plastdetaljer * Sätes värme ur funktion En bra bruksbil med drag i helt enkelt. Beige helskinns inredning och färddator. OBS säljes utan R-fälgar, Säljes med Orginal 16" Turbofälgar Ring helst kollar sällan mailen, Bvsa. 0703472446
11600 mil ABS bromsar ACC/Klimatanläggning Airbag runt om Antisladdsystem Antispinn C-lås Elhissar fram och bak Elspeglar Farthållare Fjärrstyrt c-lås Färddator Komplett ifylld servicebok Larm LM-fälgar Multifunktionsratt Rails Servostyrning Helskinnklädsel Spoiler bak Stolvärme fram Svensksåld Xenonstrålkastare Yttertemperaturmätare Fina vinterdäck rostfritt avgassystem Motor & Coupevärmareuttag Steptronic/Automatväxlad Nya bromsskivor samt belägg runt om Fin och välvårdad Kombi
En fin V70 som har det mesta i utrustning: *Xenon Original *Stora Stereon Hu 803 Premium Sound *Subwoofer Original *Mobiltelefon Inbyggd *Elstol förare + passagerare *Lädersäten i mkt bra skick *Ecc Fullt fungerande *Tonade rutor *RTI DVD baserad *3 tums avgassystem från Ferrita *Träratt *R-front *07:ans stötfångare bak *05:ans bakljus *2st KIR-nycklar(stilettnycklar) med R-lock *Kamrem bytt vid 16910 (2010-09-01) *Avtagbar dragkrok *Full Servicebok *Sommar & Vinterdäck i bra skick *Besiktigad och skattad m.m. Ring för mer info! Billigare vid snabb & smidig affär!
Säljer vår fina Volvo! Två ägare, jag har ägt den sedan oktober 2003. Bilen är uttagen på Volvo i England av ägare 1. Han tog sen hem den som flyttgods. Nypris i Sverige 420000:- All utrustning utom sollucka och Nav. Multiratt Telefon Stora stereon med CD-växlare Ljust helläder Vinge Dyra metalliclacken Utrustad med drag, Volvos avtagbara 17-tums fälgar med nya däck Besiktigad till 2013 Länkarmar och framhjuls-lager nya Bromsar nya. Enligt Sv.Bilprovning mkt fin bil BSR-rostfria 3-tums avgassystem 250 hk aldrig varit trimmad Alltid gått bra Maila med tel.nr så ringer jag upp