Sökresultat för: ”

apollo agb-37 crf 125cc fiddy säljes

Tidigare utannonserade

Cross, Apollo AGB-37 CRF 125 cc. Nyskick, max körd 1 1/2 timme. Har stått i värmegarage. Oanvänd cdi-box medföljer. Kvitto finnes.
Hejsan! Har nu tänkt att sälja min Fiddy då jag tappat intresse. Köpte den i somras, körd 20 timmar, har bytt olja 4 gånger, den är pigg och går klockrent. 4000 eller bud. Hör av er till mailen!
Apollo CRF70 - 140cc Mätarställning: 0 mil Färg: svart Typ: Cross/Enduro/Trial Info: Apollo AGB-37 CRF 140cc - är en midsizecross med överlägsen kvalitet och hållbarhet som sätter helt nya gränser för vad man får för pengarna. En väl beprövad maskin som bygger på många års erfarenhet och framgångsrika modeller sedan tidigare. Honda CRF70 design Designen bygger på Honda CRF70 till skillnad från många tidigare modeller av CRF50 på tidigare mindre fiddy samt även midsizecrossar. Skillnaderna är grövre, hållbarare plast, samt även större fram- och bakskärm, sidokåpor och nummerhållare. I och med CRF70 designen har man uppdaterat med en större, mjukare och mer sittvänlig/komfortabel sadel. Kraftig konstruktion En riktigt bastant nållagrad stålsving med extra kraftiga kedjestäckare och 15mm hjulaxel, kraftig och tillförlitlig kedja av märket KMC. Rejäl kullagrad kedjespännare samt kedjestyrare och även ett snyggt och funktionellt kedjeskydd. Snygg och kraftig 320mm stötdämpare bak med fin returdämpning och ställbar fjäderspänning. Fram finner vi grova 760mm Up Side Down gafflar av hög kvalitet och funktionalitet. Ramen har en annan konstruktion jämfört med 125cc AGB37. Det är mer en rundrörskonstruktion som ger väldigt bra hållbarhet men också ett häftigt och unikt utseende likt en del riktiga crossmaskiner. Motor & bromssystem Bromsar och bromsok av högre kvalitet med stålomspunna hydraulslangar samt runda ventilerade bromsskivor av samma typ man finner på betydligt dyrare modeller. Kraftiga fälgar, 12" bak och 14" fram, med grovmönstrade crossdäck. 140cc motor bygger på samma konstruktion och delar som den traditionella och pålitliga Lifan/Shineray motorn. Apollo Orion har valt en bra och tillförlitlig motortillverkare som under åren har visat sig vara mycket bra. Motorn är även oljekyld med en snygg och effektiv oljekylare. Kopplingsarmen sitter ovanpå motorn precis som det gör på de flesta racingmotorer. Denna konstruktion medför att man kan starta /kicka igång moto
Apollo CRF70 Midsizecross 12/14" Hjul Mätarställning: 0 mil Färg: svart Typ: Cross/Enduro/Trial Info: Apollo AGB-37 CRF 125cc - är en midsizecross med överlägsen kvalitet och hållbarhet som sätter helt nya gränser för vad man får för pengarna. En väl beprövad maskin som bygger på många års erfarenhet och framgångsrika modeller sedan tidigare. Honda CRF70 design Designen bygger på Honda CRF70 till skillnad från många tidigare modeller av CRF50 på tidigare mindre fiddy samt även midsizecrossar. Skillnaderna är grövre, hållbarare plast, samt även större fram- och bakskärm, sidokåpor och nummerhållare. I och med CRF70 designen har man uppdaterat med en större, mjukare och mer sittvänlig/komfortabel sadel. Kraftig konstruktion En riktigt bastant nållagrad stålsving med extra kraftiga kedjestäckare och 15mm hjulaxel, kraftig och tillförlitlig kedja av märket KMC. Rejäl kullagrad kedjespännare samt kedjestyrare och även ett snyggt och funktionellt kedjeskydd. Snygg och kraftig 320mm stötdämpare bak med fin returdämpning och ställbar fjäderspänning. Fram finner vi grova 760mm Up Side Down gafflar av hög kvalitet och funktionalitet. Motor & bromssystem Bromsar och bromsok av högre kvalitet med stålomspunna hydraulslangar samt runda ventilerade bromsskivor av samma typ man finner på betydligt dyrare modeller. Kraftiga fälgar, 12" bak och 14" fram, med grovmönstrade crossdäck. Orions 125cc motor bygger på samma delar som den traditionella och pålitliga Loncin motorn. Apollo Orion har valt en bra och tillförlitlig motortillverkare som under åren har visat sig vara mycket bra. Stor 26mm förgasare med anpassat insugningsrör bådar för prestanda och trimpotential. Levereras komplett med dekalset, verktygsset samt manual. För att summera kan vi säga att AGB-37 är en modell vi fått oerhört positiv feedback på från våra tidigare kunder - helt klart ett bra köp!
Apollo CRF70 140cc Mätarställning: 0 mil Färg: svart/grön Typ: Cross/Enduro/Trial Info: Apollo AGB-37 CRF 140cc - är en midsizecross med överlägsen kvalitet och hållbarhet som sätter helt nya gränser för vad man får för pengarna. En väl beprövad maskin som bygger på många års erfarenhet och framgångsrika modeller sedan tidigare. Honda CRF70 design Designen bygger på Honda CRF70 till skillnad från många tidigare modeller av CRF50 på tidigare mindre fiddy samt även midsizecrossar. Skillnaderna är grövre, hållbarare plast, samt även större fram- och bakskärm, sidokåpor och nummerhållare. I och med CRF70 designen har man uppdaterat med en större, mjukare och mer sittvänlig/komfortabel sadel. Kraftig konstruktion En riktigt bastant nållagrad stålsving med extra kraftiga kedjestäckare och 15mm hjulaxel, kraftig och tillförlitlig kedja av märket KMC. Rejäl kullagrad kedjespännare samt kedjestyrare och även ett snyggt och funktionellt kedjeskydd. Snygg och kraftig 320mm stötdämpare bak med fin returdämpning och ställbar fjäderspänning. Fram finner vi grova 760mm Up Side Down gafflar av hög kvalitet och funktionalitet. Ramen har en annan konstruktion jämfört med 125cc AGB37. Det är mer en rundrörskonstruktion som ger väldigt bra hållbarhet men också ett häftigt och unikt utseende likt en del riktiga crossmaskiner. Motor & bromssystem Bromsar och bromsok av högre kvalitet med stålomspunna hydraulslangar samt runda ventilerade bromsskivor av samma typ man finner på betydligt dyrare modeller. Kraftiga fälgar, 12" bak och 14" fram, med grovmönstrade crossdäck. 140cc motor bygger på samma konstruktion och delar som den traditionella och pålitliga Lifan/Shineray motorn. Apollo Orion har valt en bra och tillförlitlig motortillverkare som under åren har visat sig vara mycket bra. Motorn är även oljekyld med en snygg och effektiv oljekylare. Kopplingsarmen sitter ovanpå motorn precis som det gör på de flesta racingmotorer. Denna konstruktion medför att man kan starta /kicka igång m