Sökresultat för: ”

agent sökes finland säljes

Tidigare utannonserade

Innesäljare med teknisk inriktning Vår kund är ledande leverantör av delar till stora marina diselmotorer. Just nu är det hög belastning på säljavdelningen på grund av flera kundförfrågningar och integration i ny organisation. Den vi söker ska arbeta som innesäljare på företagets säljkontor i Mölnlycke. Du ska ha kundkontakter för samtliga kundkategorier via telefon och mejl. Du ska hantera både slutkund och agenter i olika länder över hela världen. I arbetat ingår att skapa Poolia Rekrytering och uthyrningav kvalificerade tjänstemän Poolia Sälj & Marknad Inom sälj och marknad finns många kreativa möjligheter. Med en bredd från marknadschef och säljare till inköpare, informatörer och webbredaktörer har vi tjänster och uppdrag som kan intressera dig. Som konsult får du möjligheten att testa olika yrken och få en bred erfarenhet längs vägen fram till ditt drömjobb.Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Innesäljare med teknisk inriktning För kunds räkning söker vi en konsult som teknisk innesäljare för ett längre uppdrag. Vi gör urval och intervjuer löpande så sök tjänsten redan idag.Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken. Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter. Arbetsuppgifter Vår kund är ledande leverantör av delar till stora marina diselmotorer. Just nu är det hög belastning på säljavdelningen på grund av flera kundförfrågningar och integration i ny organisation.Den vi söker ska arbeta som innesäljare på företagets säljkontor i Mölnlycke. Du ska ha kundkontakter för samtliga kundkategorier via telefon och mejl. Du ska hantera både slutkund och agenter i olika länder över hela världen. I arbetat ingår att skapa offerter och hantera order samt försäljningsadministration. Utbildning/erfarenhet Du bör ha eftergymnasial utbildning i marknadsföring eller motsvarande. Vidare bör du ha erfarenhet från teknik och förståelse för teknisk terminologi. Du ska ha erfarenhet av arbete med internationella kunder och vana av att arbeta i affärssystem, gärna Jeeves samt Officepaketet. Du måste ha mycket goda kunskaper i engelska, då det är arbetsspråket. Då flera kollegor och chef sitter i tyskland är kunskaper i tyska meriterande.Du ska ha bra förmåga att skapa konstruktiva relationer till kunder och agenter genom att vara lyhörd. Du besitter en egen drivkraft att vårda kunder, strukturera ditt arbeta och att genomföra affärer. Dessutom är du serviceinriktad, självgående och social. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök och registrera dig på poolia.se. Ansök Korta fakta Företag: Poolia Sälj & Marknad Tjänst: Innesäljare Placeringsort: Göteborg Inkom den: 2011-01-18 Ansök senast: 2011-02-11 Referensnummer: 25667 Visa företagets alla jobb Kontaktperson Ansökan Annonser GBG Tel: 031-743 20 07 E-post: gbg.ansokan@poolia.se Ulf Thylander Ansök Delicious function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open(\'http://www.facebook.com/sharer.php?u=\'+encodeURIComponent(u)+\'&t=\'+encodeURIComponent(t),\'sharer\',\'toolbar=0,status=0,width=626,height=436\');return false;}Facebook Twitter LinkedIn Digg! Stumbleupon BuzzUp! Poolia Poolia arbetar med rekrytering och uthyrning av kvalificerad personal och chefer inom våra fokusområden ekonomi, it, teknik, life science, kontor, sälj, marknad, juridik och HR. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi har 20 års erfarenhet av att matcha rätt person med rätt uppdrag eller tjänst. Läs mer om din framtid via Poolia. Våra specialistområden Ekonomi | Bank & Finans | Kontor | HR | Sälj & Marknad | IT | Teknik | Life Science | Juridik | Executive Våra kontor Stockholm | Göteborg | Malmö | Örebro | Södertälje | Norrköping | Linköping | Jönköping | Västerås | Uppsala | Gävle Internationella kontor England | Tyskland | Finland | Danmark Poolia Connect with us on jwrap10742293
Help at Work söker nu två kredithandläggare till vår kund Lindorff. Lindorff är en helhetsleverantör av krav- och kredithanteringstjänster där vi kan erbjuda allt från fakturahantering till efterbevakning av fordringsportföljer. I tillägg till våra kärnverksamheter, fakturahantering, inkasso och köp av fordringar, erbjuder vi dessutom ett antal kringtjänster som beslutsstöd, kundservice och ekonomihantering. Lindorffkoncernen är en av Europas ledande aktörer inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsatte ca. 375 miljoner Euro 2009 och har 2 200 anställda i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Estland, Lettland, Litauen, Ryssland, Holland, Tyskland och Ryssland. Koncernen grundades 1898 och har funnits i Sverige sedan 1983. I Sverige omsätter vi 750 miljoner kronor och har 200 anställda. www.lindorff.se Just nu söker vi två handläggare till Internationella avdelningen i Stockholm. Teamet ansvarar för hanteringen av internationella fordringar. I ditt jobb ingår att handlägga ärenden i Sverige för utländska uppdragsgivare och ärenden i utlandet för svenska uppdragsgivare. I din roll ingår att handlägga ärendet från början till slut vilket innebär registrering av ärenden, forskning av adresser, rådgivning till uppdragsgivare om lämplig åtgärd, kontakt med gäldenärer och uppdragsgivare såväl i Sverige som andra länder, kontakt med våra agenter utomlands, myndigheter, upprätta ansökningar om exekvatur för verkställighet av utländska domar i Sverige m.m. Du kommer ingå i en grupp av totalt sju personer på International collection i Stockholm.   Du har erfarenhet av kontorsarbete och har lätt för att lära dig olika datorprogram. Att du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift är en självklarhet. Vi ser även gärna att du kan förstå talad och skriven norska och danska. Har du arbetat med inkasso eller kravhantering tidigare är det mycket meriterande. Som person är du positiv, serviceinriktad och lösningsfokuserad. Du måste klara av att jobba självständigt och driva dina egna ärenden och vi kräver att du är ansvarstagande och engagerad. Du kommer att få chansen att arbeta i en utvecklande och omväxlande miljö i en organisation som satsar på sina anställda. De erbjuder en arbetsplats med mångfald och möjligheter, både yrkesmässigt och geografiskt. Du kommer att vara anställd hos oss på Help at Work och uthyrd som konsult till Lindorff. Uppdraget löper tillsvidare och det finns mycket goda möjligheter att bli rekryterad över till kund. Tillträde enligt överenskommelse.   Urval och intervjuer kommer att ske löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. Sök redan via vår hemsida www.helpatwork.se vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Peder Kargl 0736330173 eller peder.kargl@helpatwork.se
ArbetsuppgifterStuderar du och vill kombinera studierna med ett meriterande extraarbete för att dryga ut kassan? Vill du skaffa värdefull arbetslivserfarenhet och etablera kontakter för framtiden? Då är detta jobbet för dig! Klarna har i dag verksamhet i sex länder i norra Europa. Antalet konsumenter som handlar med Klarna växer ständigt och fram till idag har över fem miljoner konsumenter valt att handla på nätet via oss! Du kommer att arbeta på avdelningen Debt Collection i teamet för Outbound Collection. Du kommer att göra utgående samtal till de av Klarnas kunder i Finland som inte betalt sina fakturor från oss och informera dem om detta. Du har sedan ansvar för att i varje fall besluta om och komma överens med kunden om en effektiv betalningsuppgörelse där alla partner blir nöjda. Målet är alltid att överträffa våra kunders förväntningar när det kommer till service! För att lättast nå ut till kunderna kommer du att arbeta kvällstid. Dina arbetstider kommer således att vara måndag – torsdag 16.00-20.00. Vem är du?Du är förmodligen student på högskola eller universitet och vill kombinera dina studier med ett intressant extrajobb. Du talar och skriver obehindrat på finska samt svenska och/eller engelska. Du har en gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller juridik. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst eller inkasso är det ett plus, men inget krav. Som person är du orädd, utåtriktad och målinriktad. Du är analytisk lagd, tycker om att lösa problem och du tycker att det är som roligast när du får visa vad du går för! En rolig och stimulerande vardag är en självklarhet för oss och vi hoppas att du är personen som passar in i vårt team! OBS! Din ansökan ska innehålla: •    ditt CV på engelska eller svenska •    ett personligt brev på finska •    ett personligt brev på engelska eller svenska Du vill...… arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.… ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.… ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.Vi vill...… att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.Antar du utmaningen?Skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf. Urval och intervjuer sker löpande.Sök senast2011-09-26 Tillträde2011-10-03 KontaktpersonFrida Widell076-526 00 17 All rekryteringshjälp undanbedes!Välkommen med din ansökan!
ArbetsuppgifterStuderar du och vill kombinera studierna med ett meriterande extraarbete för att dryga ut kassan? Vill du skaffa värdefull arbetslivserfarenhet och etablera kontakter för framtiden? Då är detta jobbet för dig! Klarna har i dag verksamhet i sex länder i norra Europa. Antalet konsumenter som handlar med Klarna växer ständigt och fram till idag har över fem miljoner konsumenter valt att handla på nätet via oss! Du kommer att arbeta på avdelningen Debt Collection i teamet för Outbound Collection. Du kommer att göra utgående samtal till de av Klarnas kunder i Finland som inte betalt sina fakturor från oss och informera dem om detta. Du har sedan ansvar för att i varje fall besluta om och komma överens med kunden om en effektiv betalningsuppgörelse där alla partner blir nöjda. Målet är alltid att överträffa våra kunders förväntningar när det kommer till service! För att lättast nå ut till kunderna kommer du att arbeta kvällstid. Dina arbetstider kommer således att vara måndag – torsdag 16.00-20.00. Vem är du?Du är förmodligen student på högskola eller universitet och vill kombinera dina studier med ett intressant extrajobb. Du talar och skriver obehindrat på finska samt svenska och/eller engelska. Du har en gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller juridik. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst eller inkasso är det ett plus, men inget krav. Som person är du orädd, utåtriktad och målinriktad. Du är analytisk lagd, tycker om att lösa problem och du tycker att det är som roligast när du får visa vad du går för! En rolig och stimulerande vardag är en självklarhet för oss och vi hoppas att du är personen som passar in i vårt team! OBS! Din ansökan ska innehålla: •    ditt CV på engelska eller svenska •    ett personligt brev på finska •    ett personligt brev på engelska eller svenska Du vill...… arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.… ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.… ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.Vi vill...… att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.Antar du utmaningen?Skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf. Urval och intervjuer sker löpande.Sök senast2011-10-12 TillträdeSå snart som möjligt KontaktpersonFrida Widell076-526 00 17 All rekryteringshjälp undanbedes!Välkommen med din ansökan!
Produktspecialist Webasto, KGK KG Knutsson är generalagent för världsledande tillverkare av tekniskt högkvalitativa produkter inom fordons- och marinsektorn. Vi är ett familjeföretag, med 900 medarbetare och mer än 60 år i branschen. Vi bedriver verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Handelsdivisionen hos oss representerar ett antal fabrikat, för vilka vi i vissa fall är generalagent och i vissa fall en av flera distributörer. Till vårt varumärke Webasto söker vi en produktspecialist som kan fördjupa och tillsammans med vår säljorganisation utöka affären mot våra återförsäljare. Om tjänsten I din roll ansvarar du för flera produktområden inom Webastos utbud för värmare, AC och Soltak för produktområde marin och camping, där du underhåller, utvecklar och marknadsför produkter, applikationer och tillbehör. Den viktigaste delen i ditt arbete är att kunna påvisa kundnyttan, sälja in produkterna och visa hur de fungerar för olika typer av kundsegment. Du fungerar som en agent och ett språkrör för produkterna samtidigt som du utgör ett stöd för distriktscheferna.   Arbetsuppgifterna består bl.a. av: ·         Att ge vägledning och införsäljning till kunder och kollegor ·         Att besöka återförsäljare och kunder för demonstration av produkterna ·         Att vara säljkåren behjälplig med kundbearbetning, rekommendationer och tekniska frågor ·         Att upprätthålla affärsmässigt goda förhållanden med våra kunder och leverantörer ·         Att sköta artikelunderhåll och kontinuerligt uppdatera affärssystem och e-handelsplattform ·         Att tillsammans med våra säljare planera och medverka i kundaktiviteter   Vem är du? Du har en teknisk utbildningsbakgrund inom t.ex. fordonsområdet och ett starkt intresse för teknik. Du har minst 5 års arbetserfarenhet och har även erfarenhet från kundorienterade roller och är bra på att skapa relationer. Vidare har du en mycket stark svenska och engelska i tal och skrift och är en van användare av MS Office paketet. Meriterande är om du också har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem.   Som person har du ett starkt engagemang och en stor drivkraft när det gäller affärsutveckling och varumärkesstärkande arbete samtidigt som du är noggrann och strukturerad. Du har en god pedagogisk förmåga som gör att du kan förklara på ett situationsanpassat sätt. Du tycker om att arbeta självständigt och trivs med att ha många parallella arbetsuppgifter. Vidare är du en ödmjuk och smidig person som naturligtvis delar vårt starka intresse för teknik och båtar.   Vi erbjuder…   ·         Arbete med tekniskt intressanta och avancerade produkter ·         Möjlighet att vara med och påverka och bryta ny mark ·         Stark och trygg arbetsgivare ·         Utvecklande och trivsam stämning   I denna rekrytering samarbetar vi med Svensk Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Susanna Haglund på 08-555 36 257. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.   Ansöker gör du via http://portal.autorekrytering.intelliplan.eu/JobAdPages/JobAd.aspx?jaid=237   Välkommen med din ansökan! Kontaktperson Susanna Haglund, Tel: 08-555 363 24 Kontaktinformation Svensk Autorekrytering AB Adress: Strandbergsgatan 61 3 tr, 112 51 Stockholm Tfn: 08-555 362 80, fax: 08-555 362 89 Ansökan Sändes via e-post till: Ansök via länk ovan Ange i ansökan att du sökt tjänsten via jobbexpressen.se.