Sökresultat för: ”

after work kalmar säljes

Tidigare utannonserade

Kontorslokal centralt beläget i Kalmar, närmare bestämt Kaggensgatan, 110m2 inkl. biytor. I lokalen finns även egen dusch, toalett samt väl fungerande bastu. Perfekt för fredagens After Work eller för att bjuda in kunder/vänner. Goda förvaringsytor med låsmöjligheter. Komplett kök delas med 2 andra företag. Hyran inkluderar el och vatten. Lokalen går i vita färger vilket tillsammans med taktakfönsterna ger en väldigt ljus och arbetsvänlig miljö. Lokalen ligger på bottenplan och är helt handikappvänlig. Inventarier för totalt 5 arbetsplatser kan följas med till för en förmånlig summa. Hör av er för visning! Tillträde, omgående! / Johannes
Begagnad, grym musikmaskin Philips D6650/30 Double Cassette Recorder Studio II. Dubbla kassetter med inspelnings- och mixningsmöjligheter. Mikrofoningångar, gitarringång, auxingång m.m. Möjligt att köra på 12V. Lite hål finns tyvärr på tyget framtill. Endast testad med kassettband och allt verkar ok! Påmålad text runtom: AW (AfterWork....). Väger runt 10kg. Mått ca: L 60, B 22, H 48cm. **************************** Prisförslag: 500 kr eller bud via mail! Skambud åker i papperskorgen. ***************************** Helst avhämtning! (Finns i centrala Kalmar). Kan skickas med Blocketpaketet: 219:-.
Academic Work hjälper studenter och unga akademiker till jobb. Det är det vi brinner för! Vi är idag verksamma i fem länder, störst i Norden inom vår nisch och bland våra kundföretag återfinns många stora internationella företag. Tack vare vår internationella expansion kan vi erbjuda våra medarbetare goda utvecklingsmöjligheter. Vår vision är att bli världens största arbetsgivare för studenter och unga akademiker och vår resa har bara börjat. Genom åren har vår prestation belönats med många fina utmärkelser, bland annat; Årets grundare, Årets gasellföretag och Årets tillväxtföretag. Vi är övertygade om att detta är ett resultat av vår strävan att uppnå 100% nöjda kunder, konsulter och medarbetare. Vill du bli en del av vår framgång? Information om tjänsten: Som Eventkoordinator hos Academic Work arbetar du nära sälj- och leveransorganisationen och du är vårt ansikte utåt på högskolor och universitet i Linköping, Norrköping, Örebro, Jönköping och Kalmar. Det är en mångsidig roll! Du kommer självständigt driva marknadsaktiviteter mot studenter och unga akademiker för att säkerställa att vi alltid har rätt kompetens till våra uppdrag. Vid behov kommer du producera enklare marknadsmaterial varför du behöver ha ett öga för layout samt kunna uttrycka dig väl i skrift. Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ha ett utåtriktat och varierande jobb inom event och marknadsföring. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att: Representera Academic Work på högskolor och universitet genom att planera, utföra och följa upp aktiviteter som t.ex. event, affischering/flyersutdelning, föreläsningar och arbetsmarknadsdagar. Samordna och leda ett team av studentambassadörer som arbetar deltid med att marknadsföra Academic Work på ett specifikt campus. Följa upp och presentera effekten av genomförda aktiviteter genom analys av nyckeltal och övrig statistik Initiera och underhålla kontakter med lokala samarbetspartners, t.ex. högskolor, studentkårer och alumniföreningar. Anordna kund- och konsultaktiviteter, t.ex. after work, biovisningar, temafester eller julbord Som Eventkoordinator kommer du att arbeta ca 20 timmar/vecka. För rätt person finns ocks möjlighet att kombinera denna tjänst med att arbeta som Konsultchefsassistent. Tjänsten blir då på 100%. Som konsultchefsassistent kommer du bl a att hjälpa våra konsultchefer med att skriva platsannonser, göra urval samt att bistå med administrativ hjälp. Är du i slutet av dina studier kan det finnas möjlighet att arbeta 50% som eventkoordinator för att sedan kombinera tjänsten med en Konsultchefsassistenttjänst till hösten.
Academic Work hjälper studenter och unga akademiker till jobb. Det är det vi brinner för! Vi är idag verksamma i fem länder, störst i Norden inom vår nisch och bland våra kundföretag återfinns många stora internationella företag. Tack vare vår internationella expansion kan vi erbjuda våra medarbetare goda utvecklingsmöjligheter. Vår vision är att bli världens största arbetsgivare för studenter och unga akademiker och vår resa har bara börjat. Genom åren har vår prestation belönats med många fina utmärkelser, bland annat; Årets grundare, Årets gasellföretag och Årets tillväxtföretag. Vi är övertygade om att detta är ett resultat av vår strävan att uppnå 100% nöjda kunder, konsulter och medarbetare. Vill du bli en del av vår framgång? Information om tjänsten: Som Eventkoordinator hos Academic Work arbetar du nära sälj- och leveransorganisationen och du är vårt ansikte utåt på högskolor och universitet i Linköping, Norrköping, Örebro, Jönköping och Kalmar. Det är en mångsidig roll! Du kommer självständigt driva marknadsaktiviteter mot studenter och unga akademiker för att säkerställa att vi alltid har rätt kompetens till våra uppdrag. Vid behov kommer du producera enklare marknadsmaterial varför du behöver ha ett öga för layout samt kunna uttrycka dig väl i skrift. Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ha ett utåtriktat och varierande jobb inom event och marknadsföring. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att: - Representera Academic Work på högskolor och universitet genom att planera, utföra och följa upp aktiviteter som t.ex. event, affischering/flyersutdelning, föreläsningar och arbetsmarknadsdagar. - Samordna och leda ett team av studentambassadörer som arbetar deltid med att marknadsföra Academic Work på ett specifikt campus. - Följa upp och presentera effekten av genomförda aktiviteter genom analys av nyckeltal och övrig statistik - Initiera och underhålla kontakter med lokala samarbetspartners, t.ex. högskolor, studentkårer och alumniföreningar. - Anordna kund- och konsultaktiviteter, t.ex. after work, biovisningar, temafester eller julbord Som Eventkoordinator kommer du att arbeta ca 20 timmar/vecka. För rätt person finns ocks möjlighet att kombinera denna tjänst med att arbeta som Konsultchefsassistent. Tjänsten blir då på 100%. Som konsultchefsassistent kommer du bl a att hjälpa våra konsultchefer med att skriva platsannonser, göra urval samt att bistå med administrativ hjälp. Är du i slutet av dina studier kan det finnas möjlighet att arbeta 50% som eventkoordinator för att sedan kombinera tjänsten med en Konsultchefsassistenttjänst till hösten. Vi söker dig som är full av energi och har en drivkraft att arbeta mot egenuppsatta mål. Du brinner för relationsskapande marknadsföring genom möten och förstår vikten av bra service i alla situationer. Har du studerat marknadsföring eller har erfarenhet av försäljning är det meriterande. För att trivas i rollen som Eventkoordinator och Konsultchefsassistent tror vi att du är initiativtagande, flexibel och självgående. Då tjänsten innebär en del resor till bl a Örebro, Jönköping och Kalmar är körkort ett krav. Start: Omgående Omfattning: 100% då kombinerat med tjänst som KC-assistent. Placering: Linköping Referens: PL53390
Cargotec effektiviserar lastflöden till lands och till sjöss – överallt där last fraktas. Cargotecs dottervarumärken, Hiab, Kalmar och MacGregor, är erkänt ledande inom gods- och lasthanteringslösningar världen runt. Cargotecs globala nätverk finns nära kunderna och erbjuder omfattande tjänster för att säkerställa utrustningens driftsäkerhet och höga hållbarhet. Cargotecs försäljning uppgick till sammanlagt 2,6 miljarder euro år 2010 och företaget sysselsätter cirka 10 000 personer. Cargotecs B-aktier är noterade på NASDAQ OMX i Helsingfors under symbolen CGCBV www.cargotec.com Beskrivning We are looking for a Manager for our Spare Part Sales, Purchase and Logistics team. The team supports our - service network (Branches). The team is a part of the STS Competence Centre RoRo, in Gothenburg, Sweden. Your main responsibilities will be to lead and administrate work within the team in accordance to targets set by Competence Centre and STS Management team. The team consist today of 7 persons. Arbetsuppgifter Together with your team you will: Manage and develop spare parts sales, purchasing and logistic issues for Competence Center Ensure smooth cooperation with internal and external partners for business segments, branches and other Competence Center’s Support MacGregor Service agreements Propose to branches market activities such as modernizations, spares packages etc. Monitor price development for RoRo spares Develop the most optimum supplier pallet Continuously improve and implement the business according to customer feedback. Control and develop the local spares process according to our common principles Develop and maintain RoRo stocking policy at our logistics centers together with warehouse manger Develop team Support internal and external training activities with technical expertise Personliga egenskaper As a person you are: Enthusiastic Innovative Energetic Persuasive Customer oriented “Team player” Used to a Multicultural environment Kontaktperson(er) Annette Johansson Rekryteringskonsult (+46) 031-725 45 59 Kvalifikationer It is important that you have excellent skills in: Leadership & coaching Communication Negotiation Microsoft Office Tools English and Swedish (verbal and written) It is good that you have skills in/understand: SAP Maritime segment/business Technical specifications and drawings (Mechanic, Electric and Hydraulic) Manufacturing know-how We believe you have at least 5-10 years of working experience, preferably in after sales business. You have documented leadership experience. Starting date: as soon as possible Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 28 april 2011. I den här rekryteringen samarbetar Cargotec med Adecco. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se . Välkommen med din ansökan! Om du har frågor rörande tjänsten kontakta i första hand Annette Johansson på Adecco på tel. +46 (0)31-725 45 59 eller Christian Lönnqvist, Manager, STS Competence Centre RoRo i Göteborg Phone: +46 (0)31 850 766