Sökresultat för: ”

administratör hemifrån säljes

Tidigare utannonserade

Hej! Ansvarsfull utåtriktad 47-årig tjej söker uppdrag inom administration/ekonomi några timmar i veckan, helst flexibla arbetstider. Kanske är du småföretagare som inte hinner med? Jag kan arbeta hemifrån om det behövs. Jag har arbetat som administratör några år och har nyligen läst till ekonomi/redovisningsassistent. För närvarande bor och arbetar jag i Stockholm men flyttar snart till Nyköping. Bra referenser och bil finns. F-skattesedel kan ordnas! Välkommen att höra av dig till Lena så kan jag berätta mer. CV kan skickas. Endast seriösa svar!
Adecco söker studerande! Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Mer information om Adecco finns påwww.adecco.se För uppdrag i vår uthyrningsverksamhet söker vi en administratör/ekonomiassistent. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna är av varierande art, men framförallt så innebär det: Löpande redovisning Dokument ? och avtalshantering Löneutbetalningar Fakturahantering Offerthantering Uppdatera utbildningsmaterial Sedvanlig kontorsadministration Vem söker vi? Vi söker dig som studerar, gärna inom ekonomi. Du har viss erfarenhet av ovan arbetsuppgifter samt mycket goda kunskaper i Office paketet, framförallt i Word och Excel. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av Hogia. Du behöver vara tillgänglig ca 10h/vecka och det finns möjlighet att sköta en del av arbetet hemifrån. Uppdraget är på lång sikt med start i maj. Som person är du flexibel, ansvarstagande, pålitlig och noggrann. Du har även ett prestigelöst sätt och är positiv i din natur. För att arbeta som konsult bör du lätt kunna anpassa dig till nya miljöer, rutiner och människor. Att vara flexibel, kontaktskapande och ha en hög känsla för service är andra egenskaper som vi värdesätter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Vad erbjuder vi? Du blir anställd som konsult i Adecco Student AB. Din erfarenhet ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla fler intressanta uppdrag på attraktiva företag. Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden och som kan leda till en anställning hos kund. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Är du intresserad? Urval kommer att ske löpande, men den sista ansökningsdagen är den 29 mars 2010. Ansökan sker via hemsidan och vi tar därför inte emot ansökningar via mail. Du söker tjänsten genom att registrera dig hos Adecco på www.adecco.se under ?Söker du arbete/Registrera CV?. Välkommen med din ansökan!
Komet söker för kunds räkning en van excel användare till ett administrativt uppdrag. Vår kund säljer produkter inom säkerhet och behöver tillfällig hjälp med att uppdatera sin prislista. Företaget är beläget i Partille. Som administratör kommer du att jobba i Excel där du ska uppdatera företagets prislista inför 2011. Vissa programmeringskunskaper i Excel krävs för att kunna klara av att utföra uppgiften. Det finns över 25000 artiklar som tillhör olika produktgrupper där rabatter och priser skiljer sig åt. Det ligger på din uppgift att sortera ut artiklar för försäljning och lägga in översättningsdokument i excelfilen för att produkterna ska kunna beskrivas på svenska.  För att uppgifterna ska vara sökbara är det bra om du kan skapa skript och makron i Excel. Är du en van användare av Excel som snabbt och effektivt jobbar med datorer? Då kan du vara den vi söker. Vi behöver dig som är en fena på att knappa in siffror och uppgifter i Excel ark. En förutsättning för att kunna klara av arbetet är att du kan utföra enklare programmering i Excel och kunna skapa skript och makron som fungerar. Som person är du noggrann och pålitlig. Förslagsvis studerar du till ingenjör eller ekonom. Viss möjlighet att jobba hemifrån finns. Tillträde Start: Omgående Omfattning: ca: 40 h arbete med viss möjlighet till flexibelt arbetsupplägg Arbetstider: Enligt överrenskommelse Övrigt: Upplärning sker hos företaget, därefter kan du utföra arbetet hemifrån eller på plats
Academic Work söker för kunds räkning Ekonomiassistent/administratör. Vår kund är en förening som arbetar med att utbilda och certifiera personer till projektledare. På föreningen arbetar 5 personer men i sitt nätverk har de ungefär 2000 medlemmar. Föreningen har sina kunder hos många stora företag i Sverige och verksamheten växer. Det här är ett passande uppdrag för dig som studerar och vill ha mer erfarenhet inom ekonomi och administration! Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Arbetsuppgifter: Som Ekonomiassistent/administratör kommer du att arbeta med att avlasta föreningens anställda med ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du kommer även att ansvara för föreningens medlemsregister och arbeta för att det uppdateras och att informationen i registret utökas. Fördelningen är ungefär 50% fakturahantering och 50% hantering av medlemsregistret. Du kommer till exempel att: • Arbeta med fakturering – registrera och skicka fakturor • Sköta betalningar till post – och bankgiron • Kontakta medlemmar för att få ytterligare information till föreningens medlemsregister Studerar ekonomi eller har erfarenhet av liknande arbete. Eftersom uppdraget löper på tills vidare ser vi gärna att du har minst 1 år kvar på studierna. Du har en övergripande förståelse för debet och kredit och lär dig snabbt nya system. Det är meriterande om du har arbetat i systemet Sales Force, men inget krav. Som person är du noggrann och gillar ordning och reda. Du är serviceminded och har lätt för att samarbeta och ser var saker och ting behövs göras. Start: vecka 19 Uppskattad omfattning: ca 2 dagar i veckan tillsvidare Uppskattad arbetstid: flexibelt, möjlighet att jobba hemifrån delar av tiden finns Plats: centrala Stockholm Lön: Timlön Referensnummer: HBO54912 Urval: sker löpande Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.
Academic Work söker för kunds räkning en administratör med kunskap i CRM-systemet Sales Force. Vår kund är en ideell förening som arbetar med att certifiera projektledare. På föreningen arbetar 5 personer men i sitt nätverk har de drygt 2300 medlemmar. Föreningen har sina medlemmar och kandidater till certifiering hos många stora företag i Sverige och verksamheten växer. Det här är ett passande uppdrag för dig som vill arbeta deltid och använda din kunskap i Sales Force! Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Arbetsuppgifter: Som administratör kommer du att arbeta med att förbättra kvaliteten i föreningens medlemsregister. Ditt uppdrag är att utveckla medlemsregistret, fylla det med ny och relevant information om medlemmarna som är lätt tillgänglig för den som behöver den, samt att sätta en ny faktureringsrutin med stöd i Sales Force. Dina kunskaper i Sales Force är mycket värdefulla eftersom fokus ligger på att hitta ett effektivt arbetssätt i systemet. En gång per månad kommer du även att arbeta med fakturering i systemet. Har arbetat i Sales Force tidigare och har goda kunskaper i systemet. Vidare bör du ha erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare och du har även grundläggande kunskaper i fakturahantering. Som person är du noggrann och gillar ordning och reda. Du är serviceminded och har lätt för att samarbeta och ser var saker och ting behövs göras. Start: så snart som möjligt Uppskattad omfattning: ca 2 dagar i veckan tillsvidare Uppskattad arbetstid: flexibelt, möjlighet att jobba hemifrån delar av tiden finns Plats: centrala Stockholm Lön: Timlön Referensnummer: HBO55505 Urval: sker löpande Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.