Allt till salu inom "edsbyverken pinnstolar"

Sortering:
Pinnstolar retro
Kungsholmen
1 månader

Pinnstolar retro Visa liknande

1 600 kr
Blocket.se
Visar sida 1 av 3

Tidigare annonser till salu

Stolar och Bord  ·  Östermalm

Pinnstolar Fanett Edsbyverken och bord

Togs bort för 13 år sedan - Till försäljning i 14 dagar
Fanett Edsbyverken stolar 3st och bord med iläggsskivor. Stolarna är märkta och är från början av 1950-talet. Bordet är med största sannolikhet även det från Edsbyverken, dock saknas ettiketten. Men eftersom bord och stolar hållt ihop genom årens lopp så tror jag att det är edsbyverken. Bordet har måtten 115cm i diameter plus 2st iläggsskivor om vardera 30cm. Skivan har perstorpsbeläggning och helt utan repor! Pris för alltihopa 3000kr Enbart stolar 1500kr Enbart bord 2000kr Kan hjälpa till med hemtransport inom sthlm mot bensinkostnad. Slå en signal på 0738117308
3 000 kr
Blocket.se

Pinnstol 60-tal original Edsbyverken

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 20 dagar
En fin original pinnstol 60-tal från Edsbyverken. Denna artikel kan reserveras till den lokal som passar bäst, i Hammarby Sjöstad, Årstadal eller i vårt centrallager i Stjärnhov i Södermanland. På varje kvitto tillkommer 35kr i serviceavgift för att frakta saker mellan lager och butiker. Kontakta vår personal för information och vilka dagar som vi har körningar. Se även fler möbler på vår hemsida: www.refurn.se Skick: Bra. Mått: Bredd 45 cm, djup 41 cm, sitthöjd 43 cm och höjd 79 Uppge artikelnummer 41000.
575 kr
Blocket.se

Pinnstolar och fåtölj

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Bild 1. Pinnstolar 4 st (3 gröna och 1 röd). Flagnad färg och två st är lite rangliga. Finns stämpel på undersidan av sitsen som jag inte kunnat uttyda. Edsbyverken? 200 kr/st eller alla 4 för 650 kr* Bild 2. Gröna pinnstolar i fint skick. 450 kr paret* Bild 3. Fåtölj med sadelhjordssits i fint skick. 1000 kr* Bild 4. Vita pinnstolar, mycket fint skick. 500 kr paret* * eller högstbjudande
200 kr
Blocket.se
Sovrum  ·  Sala

Hemnes säng, pinnstolar, lampor

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 24 dagar
Hemnes säng, bredd 90 cm, vit med resårmadrass och bäddmadrass. Endast stått i gästrum och använd ett 5-tal gånger. 1000 kr. 3 st pinnstolar, Edsbyverken. Stabila. Färger enligt bilder. Samtliga för 600 kr. 2 st fönsterlampor i ek. Nypris 700 kr styck. Säljes för 300 kr tillsammans. 3 st olika lampor i toppskick från 50-talet. Bör ses. 2 av dem med 5 armar, 1 har 3 armar. Allt original. Bud. Skickar fler bilder vid behov. Flertalet Lars Norrmantavlor, bilder kan skickas, visar 2 här. Dessa 400 kr styck.
1 000 kr
Blocket.se
Stolar och Bord  ·  Bollnäs

Gamla pinnstolar och vitt högblankt köksbord

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 18 dagar
Säljer två gamla pinnstolar från Edsbyverken. Tanken var att jag skulle fixa till dom och måla dom vita, men nu har dom stått länge i förrådet och pga flytt så säljer jag dom istället. Pris för båda: 600:- Ett vitt hög högblankt köksbord med stålben. Mått 90x160cm. Även en iläggsskiva följer med som är 43x90cm. Finns ett litet märke på bordsskivan som jag har sett men absolut inget som stör enligt mig. Pris: 1000:-
600 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj